دادگاه استیناف ایالتی چالش طولانی مدت قطار تیراندازی کالیفرنیا را رد کرده است



آخرین دعوای مدنی حل‌نشده برای توقف پروژه راه‌آهن سریع کالیفرنیا روز سه‌شنبه زمانی که دادگاه استیناف ایالتی حکم دادگاه بدوی مبنی بر عدم نقض قانون اساسی کالیفرنیا را با اتخاذ رویکردی تقسیم‌بندی‌شده برای ساخت سیستم تأیید کرد، به دیوار برخورد کرد.

این پرونده استدلال می‌کرد که این پروژه محدودیت‌های کلیدی مندرج در قانون اوراق قرضه Proposal 1A در سال 2008 را نقض می‌کند، که نیاز به هزینه 9 میلیارد دلاری فقط برای بخش‌هایی دارد که «مناسب و آماده راه‌اندازی قطارهای پرسرعت هستند». قانون اوراق قرضه شامل طیف گسترده ای از محدودیت ها بود که در مورد نحوه خرج کردن پول، سرعت قطار و زمان سفر بین لس آنجلس و سانفرانسیسکو اعمال می شد.

این پرونده توسط جان توس، کشاورز دره سان خواکین، رئیس سابق راه آهن سریع السیر کوئنتین کوپ و شهر آترتون، در یک نظر 26 صفحه ای صادر شده توسط هیئتی متشکل از سه قاضی از دادگاه استیناف ناحیه سوم ساکرامنتو رد شد. . .

پروژه قطار گلوله با مشکلات متعددی از نظر بودجه، مجوزها، مهندسی و تملک زمین مواجه شده است، اما سوابق تقریباً کاملی برای زنده ماندن از چالش‌های قانونی دارد که می‌تواند لنگ باشد.

پرونده توس استدلال می‌کرد که قانون‌گذار قانون اساسی ایالت را هنگام تصویب قانون مجمع در سال 1889 در سال 2016 نقض کرد، که مدافعان راه‌آهن گفتند که تنها هدف محدودیت‌های قانون اوراق قرضه را روشن می‌کند. دادگاه اتهامات مربوط به مغایرت این لایحه را رد کرد. دادگاه گفت که معنای کلمه “مناسب و آماده” را می توان در طرح تجاری اداره راه آهن برای سال 2012 دنبال کرد که رویکردی ترکیبی را برای سیستم اتخاذ کرد.

برخی از بخش‌های این سیستم با راه‌آهن‌های معمولی به اشتراک گذاشته می‌شود و در نتیجه راه‌آهن‌های معمولی بهبود می‌یابد که در نهایت به نفع راه‌آهن‌های پرسرعت خواهد بود. بنابراین این مفهوم که سیستم در بخش‌های مختلف ساخته می‌شود به خوبی تثبیت شد.

نتیجه سیستم مختلط به این معنی بود که اداره راه آهن صدها میلیون دلار برای بهبود منطقه خلیج و کالیفرنیای جنوبی بسیار جلوتر از قطارهای پرسرعتی که کار می‌کردند، هزینه کرد. این شرکت در حال حاضر در حال ساخت 119 مایل سازه بین مادرو و واسکو است و قصد دارد در سال های آینده یک سیستم 171 مایلی بین مرسدس و بیکرزفیلد را راه اندازی کند. زمان ورود او به لس آنجلس یا سانفرانسیسکو مشخص نیست.

برایان کلی، مدیر اجرایی راه‌آهن گفت: «تصمیم امروز دادگاه تجدیدنظر ناحیه 3 استفاده از وجوه اوراق قرضه پیشنهاد 1A را برای تنها هدف پروژه مورد تأیید رأی‌دهندگان شرح داده شده در پیشنهاد 1A – راه‌آهن پرسرعت برقی کالیفرنیا تأیید می‌کند». ما از تصمیم مهم امروز دلگرم شدیم.»

این تصمیم تصمیم قاضی دادگاه عالی شهرستان ساکرامنتو، ریچارد کی. سویوشی، در نوامبر 2018 را تأیید می کند، که حکم داد این قانون هدف اصلی پروژه را تغییر نداده است.

در عمل، بسیاری از کارشناسان سیاسی، بر اساس استدلال های حقوقی پیچیده، تردید داشتند که دادگاهی این پروژه را که اکنون 100 میلیارد دلار ارزش دارد، مسدود کند. این تصمیم طولانی شامل یک نمای کلی از تصمیمات گذشته است که به کانال ایری باز می گردد.

استوارت فلشمن، وکیل مدافع شاکیان، گفت که عمیقاً از این تصمیم ناامید شده است، اما اعتراف کرد که مدت ها پیش به او هشدار داده شده بود که ممکن است در نبرد قانونی شکست بخورد. وقتی از او پرسیدند چرا، او گفت که دیگران آشکارا به او گفتند “سیاست”. فلشمن گفت که شک دارد که اعتراض به این تصمیم در دادگاه عالی کالیفرنیا منطقی باشد، اما این به مشتریان او بستگی دارد.

توس که مصمم ترین مخالف قطار تیراندازی شده است، گفت که این پروژه تاثیر زیادی بر فعالیت های کشاورزی او داشته است. او گفت که مزیت مسیر 100 متری از بسیاری از میدان های خود به صورت مورب عبور می کند و برخی را بی فایده می کند. اقدامات جداگانه ای از حوزه های برجسته در حال انجام است.

در موردی دیگر، اداره راه آهن اخیراً اعلام کرد که کمک 24 میلیون دلاری از وزارت حمل و نقل ایالات متحده برای کمک به حل و فصل شکایت طولانی مدت شهر واسکو در مورد اردوگاه کارگران مزرعه همسایه که به دلیل غیرقابل دسترس بودن و متروکه بودن، فراهم کرده است. پروژه. اداره راه آهن پروژه مسکن فراتر از مسیر را تامین مالی کرد و وظیفه شهر تخریب کمپ قدیمی بود. اما کشف آزبست در آپارتمان باعث شد هزینه های تخریب به 10 میلیون دلار افزایش یابد که شهر توان پرداخت آن را نداشت.

در جلسه مارس هیئت راه‌آهن، مقامات شهر و مدرسه واسکو به تأثیر این پروژه بر جامعه محروم خود حمله کردند و گفتند که کمپ متروکه ساکنان و قاچاقچیان مواد مخدر را جذب کرده است.

به گفته مقامات، این کمک مالی همچنین یک زیرگذر را تأمین می کند که به اندازه کافی عمیق است که به کامیون ها اجازه می دهد هم زیر ریل آن و هم از زیر خطوط باری مجاور تردد کنند. رئیس Wasco City، اسکات هورلبرت، در یک بیانیه مطبوعاتی در مورد قطار سریع السیر گفت که این پول “بار مالی زیادی را برای شهر ذخیره می کند.”