1000 دانش آموز کرسیلا ماه ها پس از مدرسه ویران شده در شرق، CBS نیویورک هنوز از راه دور درس می خوانند.


کرسکیلا، نیوجرسی (CBSNew York) – هزار دانش آموز دبیرستانی و متوسطه در منطقه برگن پس از طوفان آیدا که ماه ها پیش مدرسه آنها را ویران کرد، همچنان عملا مشغول به تحصیل هستند و برخی از والدین نگران هستند که فرزندانشان در سال تحصیلی آینده به کلاس برنگردند.

انتظار می رفت هانا بارا 11 ساله سال اول دبیرستان خود را شخصاً شروع کند، اما او هنوز پشت کامپیوتر گیر کرده است.

بیشتر بخوانید: کارولین سیمونز به عنوان شهردار استمفورد سوگند یاد کرد

او به MBS Baker در CBS2 گفت: “این بسیار خسته کننده بود زیرا سال گذشته مجازی بود، و سپس قرار بود امسال سال اول دبیرستان باشد.”

مادر هانا، سارا بیرس، گفت: «فکر می‌کنم بسیار شگفت‌انگیز است که پس از یک وقفه سه ماهه، ما هنوز در رتبه اول هستیم.

ساختمان دبیرستان / دبیرستان کرسیلا توسط طوفان آیدا به طور کامل ویران شد. بیش از سه فوت آب باید خارج می شد. سه ماه و نیم بعد، هیچ اصلاح اساسی انجام نشد.

بیشتر بخوانید: دانش‌آموزان دبیرستان‌ها و دبیرستان‌های کراسکیل، نیوجرسی، سال تحصیلی را از راه دور پس از آسیب شدید سیل به ساختمان مشترک آغاز خواهند کرد.

مایکل برک، مدیر، گفت: “نوسازی ساختمان 20 میلیون دلار است. ما هنوز باید بودجه لازم را برای شروع این سفارش فراهم کنیم. وقتی شروع می کنیم، هنوز سه یا چهار ماه فرصت داریم تا ساختمان را برای ورود دانش آموزان آماده کنیم.” .

ناظر می گوید که در سال تحصیلی امسال هیچ شانسی برای ورود به مدرسه وجود ندارد، اما امیدوار است که رفراندوم بتواند تا ماه سپتامبر موارد را سفارش داده و تعمیر کند.

رفراندوم قرار است روز سه شنبه 25 ژانویه برگزار شود.

برک گفت: “این مبلغ حدود 68 دلار در سال برای هر مالیات دهنده خواهد بود، و 20 روز بعد، زمانی که تمام شد، می توانیم آن پول را دریافت کنیم و شروع به نوشتن چک کنیم تا منابع مورد نیاز برای بازسازی مدرسه را بدست آوریم.”

بیشتر بخوانید: شهرستان سافولک اصلاحات پلیسی را اتخاذ کرده است، از جمله استفاده گسترده از دوربین های بدن توسط بیش از نیمی از 2400 عضوش.

والدین می ترسند که اگر این اتفاق نیفتد، سال آینده ممکن است قطع شود.

“به رای دهندگان شهری که در مدرسه بچه ندارند، چه می خواهید بگویید؟” بیکر از پدر و مادرش پرسید.

یکی از والدین گفت: “اوه، لطفا، لطفا، لطفا، لطفا درک کنید که این فقط یک مدرسه نیست. مدارس هستند که ارزش دارایی شما را تعیین می کنند.”

پدر دانیل نمت مایت گفت: «سال فوق‌العاده سختی بود، به خصوص با اختلالات مرتبط با کووید.

برخی می پرسند که چرا دولت مداخله نکرده است. سرپرست می گوید قوانین تدارکات مدارس وجود دارد که باید از آنها پیروی کرد تا FEMA بازپرداخت کند.

فرماندار فیل مورفی گفت: “ما تیم خود را داریم، وزارت آموزش و پرورش، خزانه داری، ما یک ارتش واقعی داشته ایم و متأسفانه دشوار است.”

یک راه حل کوتاه مدت در حال بررسی است – یک مکان موقت در حال بحث است که همه 1000 دانش آموز بتوانند در آن پنج روز در هفته بروند.

والدین می گویند که قصد دارند چهارشنبه شب در جلسه شورای ولسوالی شرکت کنند تا به ابراز نگرانی های خود ادامه دهند.

اخبار بیشتر: میشا پورتر از ریاست مدرسه نیویورک استعفا داد

CBS2 Mega Baker در این گزارش شرکت داشت.