اداره پلیس پس از مشاهده یک افسر پلیس که به طور “وحشیانه” یک سگ را مورد ضرب و شتم قرار داد، در فضای مجازی منتشر شد


ویدئویی از زنگ در که زنگ در را به صدا در می آورد و افسر پلیس تره هاوت در ایندیانا را نشان می دهد که به طرز “بی رحمانه” یک سگ را می زند، خشم را برانگیخت.

ضبط شده توسط Redditor تحت نام کاربری u / CantStopPoppin در انجمن Reddit “Public Freakout” اواخر شب سه شنبه به اشتراک گذاشته شد. این اعلامیه بیش از 30000 رای و بیش از 2500 نظر دریافت کرد.

اوایل صبح چهارشنبه، اسپایک کوهن، سیاستمدار نیز ویدیویی را در فیس بوک به اشتراک گذاشت که بیش از 7000 بازدید از آن دریافت کرد.

این فیلم نشان می دهد که یک افسر پلیس به پله های ایوان خانواده نزدیک می شود. همانطور که او به سمت ایوان می رود، سگ شروع به پارس می کند، بنابراین پلیس به حیوان لگد می زند.

او به ضربه زدن به سگ – که در حال حاضر در حال ناله است – ادامه می دهد تا این که سگ بالاخره فرار می کند.

افسر دوم پلیس که هنگام مشاجره در حیاط ایستاده است، وارد ایوان می شود در حالی که افسر اول پلیس درب ورودی خانه را می زند. چند لحظه می گذرد اما کسی جواب نمی دهد.

جایی بیرون دوربین، همسایه ای سر پلیس فریاد می زند تا بدانند ساکنان خانه رفته اند. این ویدئو با خروج پلیس از ملک به پایان می رسد.

مفسران آنلاین از محتوای ویدیو عصبانی بودند و بسیاری به صفحه فیس بوک اداره پلیس Terre Haute رفتند و به دنبال پاسخ بودند.

یکی از مفسران فیس بوک گفت: “آیا پلیس ها را برای کتک زدن حیوانات آموزش می دهید یا این فقط یک برنامه اتاقک POS است؟ شما تعجب می کنید که قبلاً چند بار این اتفاق افتاده است. انسان باید اخراج شود و متهم شود. این واقعا آزار دهنده است.”

کنجکاو است که آیا پلیس شما که سگ بیچاره را در ویدیوی پخش شده در فیس بوک کتک می زند، هنوز برای شما کار می کند؟ کاملاً منزجر کننده است! دعا می کنم بچه بیچاره حالش خوب باشد، این پلیس به دلیل حیوان آزاری اخراج شده است و صاحبان آن دیوانه وار شکایت می کنند! دیگری فریاد زد

هر دو u / CantStopPoppin و کوهن اظهار داشتند که پلیس در هنگام وقوع حادثه به حمله به خانه پاسخ داد. با این حال، اداره پلیس Terre Haute گفت که این ادعا نادرست است. در عوض، افسران به شکایت یک “پیتبول سفید تهاجمی” پاسخ دادند.

بر اساس بیانیه عمومی اداره پلیس از طریق فیس بوک، دیسپچر مرکزی شهرستان ویگو تماسی دریافت کرد که پیت بول “به هر کسی که از آنجا رد می شد حمله کرد. RP گزارش داد که او در گذشته یک کودک و یک پستچی را گاز گرفته بود و بسیار بسیار بود.” خشونت آمیز.”

این اداره توضیح داد که ماموران سال گذشته پس از دریافت شکایت از همان سگ از محل اقامت بازدید کردند.

این اداره گفت: «در بازرسی مشخص شد که در تاریخ 2 می 2020، حوالی ساعت 19:50، مأموران برای تحویل یک پیتبول سفید که یک دختر 11 ساله را گاز گرفته بود، به همان آدرس اعزام شدند.

در آن زمان، مأموران گزارش دادند که یکی از ساکنین بزرگسال نشان داد که دخترش در را باز گذاشته و سگ بیرون آمده و قربانی زیر سن قانونی را تعقیب کرده است. نقل قول از زن بالغ به دلیل ناتوانی در مهار سگ و منجر به گاز گرفتن یا تجاوز شده است. ” در این بیانیه آمده است.

این وزارت گفت که فیلم کامل دوربین از این رویداد بعداً امروز منتشر خواهد شد. با این حال، آنها یک پخش به بازی از آنچه ضبط نشان می دهد ارائه کردند.

آنها همچنین چند دقیقه اول فیلم دوربین را در فیس بوک خود به اشتراک گذاشتند که رویدادهایی را که منجر به این لحظه ویروسی شد و همچنین خود لحظه ویروسی را نشان می داد.

این اداره گفت که تحقیقات رسمی آغاز شده و افسر درگیر به “وظیفه اداری” سپرده شده است.

«اگرچه دادستان متوجه شد که رفتار موجود در این ویدیو از سوی یک افسر پلیس جرم نبوده و فیلم دوربین بدن کاملاً در تضاد با داستان اصلی در شبکه‌های اجتماعی است، اما ما همچنان به طور عینی این رفتار را ارزیابی خواهیم کرد تا ببینیم آیا این رفتار ناقض است یا خیر. این بخش گفت: سیاست ها یا دستورالعمل ها.

این اداره همچنین ادعا می کند که صاحب سگ شکایت رسمی ارائه نکرده است.

آنها می گویند: «وقتی متوجه این فیلم شدیم، با او تماس گرفتیم و چندین بار از او پرسیدیم که آیا می خواهید شکایت کنید، اما او نپذیرفت.

علیرغم گزارش های دقیق از بخش، مفسران از نحوه رفتار افسر ابراز نارضایتی کردند.

یکی از مفسران نوشت: “صرف نظر از تماس، چنین رفتاری با یک حیوان باید عواقبی داشته باشد. باید لغو شود و به این ترتیب پردازش شود. پایین ترین شکل زباله.”

“واقعا فکر می‌کنید این بهتر به نظر می‌رسد؟ اگر این یک موقعیت حیوانی بود، پس چرا پلیس فرستاده شد و کنترل حیوانات انجام نشد؟ او واضح است که نمی‌دانست چگونه به این وضعیت واکنش مناسبی نشان دهد، و پرخاشگری هنوز بر اساس این ویدئو غیرضروری به نظر می‌رسد. وی در ادامه بیان کرد.

مفسر سوم اضافه کرد: چه بهانه رقت انگیزی. شما با هیچ حیوانی اینگونه رفتار نمی کنید، چه رسد به یک حیوان متجاوز.

نفر چهارم گفت: “افسر متوجه شد که سگ به گوشه ایوان هل داده شد و حمله کرد. او گزینه های زیادی در اختیار داشت و یکی را انتخاب کرد که بتواند بیشترین آسیب را در آن وارد کند.”

نیوزویک او برای اظهار نظر به اداره پلیس Terre Haute مراجعه کرد.

دوربین بدنه
ویدئویی از زنگ در که به صدا درآمده و افسر پلیس Terre Haute را نشان می‌دهد که به طرز وحشیانه‌ای با سگی برخورد می‌کند، خشم را برانگیخته است. به گفته این اداره، این افسر در “وظیفه اداری” قرار گرفت.
artas / istock