آموزش مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم

در صورتی که با طرح و ایده شما موافقت شود، نامه پشتیبانی را از سازمان خارجی دریافت خواهید کرد. در صورتی که سازمان مورد نظر خواستار پشتیبانی از ایده تجاری شما باشد، یک نامه پشتیبانی و یا همان برای شما ارسال می کند. در صورت تایید بیزنس پلن مورد نظر، یک نامه تاییدیه که به یا معروف است (در فارسی به آن لتر آف ساپورت نیز گفته میشود) به صاحبان طرح ارائه نماید. در این روش متقاضی می تواند از دانشگاه یا کالج کانادا مورد نظر پذیرش تحصیلی را دریافت کند اما تا زمان کسب نمره و مدرک زبان مورد نظر، نمی تواند تحصیل در این دانشگاه یا کالج را شروع کند. به طور مثال ممکن است برای تایید لازم باشد در مواردی از برنامههای جامع خود برای توسعه کسب و کار بیشتر اطلاعات دهید و یا در مورد دیگر اطلاعات شخصی شما بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.

استارتاپ کانادا مطابق این برنامه متقاضی بر حسب فاکتورهای مختلفی از جمله مقدار سرمایه، میزان سابقه کار مدیریتی و یا سابقه کارآفرینی (یا در مواقعی مالکیت یک بیزینس به مدت زمانی مد نظر اداره مهاجرت)، سن متقاضی، سطح دانش زبان، میزان تحصیلات و تخصص سیستم اکسپرس انتری کانادا چیست+معایب،مزایا و هزینه‌ و… این مبلغ حداقل مبلغ مورد نیاز برای زندگی یک ساله خانواده است. بازار کار کشور کانادا به گونهای است که تمام فارغ التحصیلان دانشگاههای این کشور میتوانند در ان شغل مورد نظر خود را پیدا کنند اما در این میان برخی از رشتهها هستند که بازار کار بهتری نسبت به سایرین دارند. در واقع میتوان گفت که سیاست خارجی دوستانه و دوری از تشنجهای سیاسی باعث شده تا بسیاری از مردم جهان، به ویژه ایرانیان در سالیان اخیر با جدیت به مهاجرت به کانادا فکر کنند. هر ساله افراد بسیاری از طریق ویزای تحصیلی در جهت این امر اقدام میکنند و هر ساله بیش از 500 هزار نفر دانشجوی بینالمللی در دانشگاههای این کشور در حال تحصیل هستند (بیش از 800 هزار نفر دانشجوی خارجی مطابق با آخرین آمار 2023). در واقع تحصیل در کانادا پلی برای اخذ اقامت دائم است. ویزایی که از این طریق اعطا میشود یک ویزای موقت بوده و شما با حضور و اشتغال به مدت 3 سال در کانادا، میتوانید با شرکت در برنامه اکسپرس اینتری در جهت اخذ اقامت دائم اقدام نمایید.  ​.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج - ونوس ایرجی هرچند که سالانه بسیاری از طریق کار به کانادا مهاجرت میکنند اما اول آنکه اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی به نسبت اخذ مجوز کار (در حالتی که از ایران اقدام شود) برای ایرانیان بسیار راحتتر بوده و دوم آنکه بنا به مختصر استدلالی که شد، یکی به دلیل بالاتر رفتن سطح تحصیل و دوم اینکه آن مدرک اخذ شده از کانادا بوده، موقعیت شغلی و رفاه، امکان اخذ اقامت و شهروندی و در یک کلام آینده شخص، در این روش روشنتر خواهد بود. به طور عمومی فارغ التحصیلان پس از دو سال از اتمام تحصیل (و اشتغال) میتوانند برای اخذ اقامت دائم اقدام کرده و پس از 5 سال برای شهروندی و تابعیت کانادا و اخذ پاسپورت این کشور اقدام نمایند. در ادامه روشهای پراستقبال که از این طریق همه ساله کانادا میزبان مهاجران بسیاری بوده است، توضیح داده شده میشود. با افزایش جمعیت مهاجر به کانادا در طی سالهای اخیر، برخی از استانهای کانادا بیشتر از دیگر استانها در میان مهاجران محبوبیت پیدا کردند. در واقع بدین صورت است که ابتدا خدمات و پس از خدمات، حرفههای مربوط به تکنولوژی بزرگترین بخش ساختار اقتصادی کانادا را تشکیل میدهند.

مهاجرت به کانادا بخش قابل توجهی از کل دانشجویان کانادا را دانشجویان بینالمللی از سراسر جهان تشکیل میدهند و به دلیل برتری کانادا به عنوان یکی از 5 مقصد برتر تحصیلی در جهان از نظر کیفیت تحصیل در این کشور و همچنین از نظر تعداد متقاضی سالانه، این مورد کاملا طبیعی است. میباشد که از طریق تشکیل کمپینهای قانونی و متعدد، به تبلیغ آراء خود میپردازند. از دیگر روشهای مهاجرت به کانادا، اخذ ویزا و مجوز کار و مهاجرت به این کشور از این طریق میباشد که از دیگر روشهای محبوب و کم هزینه برای مهاجرت به کانادا میباشد. هزینه بیمه در کانادا به ازای هر خانواده حدود 2 هزار دلار در سال یا کمتر تمام خواهد شد که البته همین هزینه برای بیمه شخصی (بیمه و نه دولتی) به میزان 2 برابر رسیده و در حدود 4 هزار دلار در سال میگردد. همچنین هزینه بیمه دانشجویانی که برای مهاجرت تحصیلی به این کشور میآیند از 300 تا 900 دلار متغیر است اما معمولترین هزینه بیمه دانشجویی در اکثر شهرها و استانها به طور حدودی، ماهانه 650 دلار در سال میباشد. در راستای اپلای هر یک از انواع ویزا کانادا، آمادهسازی و ترجمه مدارک و همچنین تکمیل دقیق و شفاف فرم درخواست ویزا مهمترین عامل در موفقیت درخواست شما خواهد بود، بنابراین اگر دارای تجربه کافی در رابطه با پروسه اخذ ویزا کانادا نیستید، میتوانید از راهنمایی و خدمات تخصصی موسسه مهاجرتی نیلگام سفر برای این انجام این روند مهم استفاده کنید.